У мерапрыемстве, арганізаваным па ініцыятыве Навукова-практычнага цэнтра праблем умацавання законнасці і правапарадку Генеральнай пракуратуры Рэспублікі Беларусь, прынялі ўдзел прадстаўнікі Генеральнай пракуратуры, Вярхоўнага Суда, Камітэта дзяржаўнага кантролю, Міністэрства ўнутраных спраў, іншых дзяржаўных органаў і арганізацый, вучоныя.
Эксперты абмеркавалі спосабы ўдасканалення прававых і арганізацыйных асноў рэалізацыі права кіраўнікоў на дзелавую рызыку.
Правядзенне круглага стала абумоўлена неабходнасцю накіравання намаганняў нагляднай дзейнасці на дзейсную прафілактыку правапарушэнняў і злачынстваў, у тым ліку з улікам палажэнняў заканадаўства аб абгрунтаванай эканамічнай (дзелавой) рызыцы.
Намеснік дырэктара Навукова-практычнага цэнтра праблем умацавання законнасці і правапарадку Генпракуратуры Алег Русецкі адзначыў, што эканамічная (дзелавая) рызыка як такая - неад'емная прыкмета любой прадпрымальніцкай дзейнасці. У беларускім заканадаўстве права кіраўнікоў суб'ектаў гаспадарання на такую рызыку пры ажыццяўленні сваёй дзейнасці было замацавана яшчэ ў 2010 годзе Дырэктывай нумар 4 "Аб развіцці прадпрымальніцкай ініцыятывы і стымуляванні дзелавой актыўнасці ў Рэспубліцы Беларусь". Для практычнай рэалізацыі і абароны гэтага права адпаведнымі органамі былі прыняты змяненні і дапаўненні ў КаАП і Крымінальны кодэкс.
Актуальнасць пытання аб рэалізацыі норм заканадаўства аб эканамічнай (дзелавой) рызыцы пацвярджаецца адпаведнымі даручэннямі Кіраўніка дзяржавы. У прыватнасці, 31 сакавіка Прэзідэнт Беларусі Аляксандр Лукашэнка, звяртаючыся са штогадовым Пасланнем да беларускага народа і Нацыянальнага сходу, указаў на тое, што праваахоўныя, наглядныя, кантралюючыя органы пры ажыццяўленні сваёй дзейнасці абавязаны ўлічваць эканамічную (дзелавую) рызыку, безумоўна, не звязаную з карупцыяй. і асабістай выгадай.
Усе навіны